måndag 20 juni 2011

Första julkortet och utmaning hos Scap och hobby

Tävling med wellpapp hos Scrap och hobby. Det fick bli mitt första julkort för i år. Hade egentligen planerat att göra en i månaden men ligger efter. Vem vet jag kanske hinner i kapp nu när det finns mer tid på dagarna.


Jag har använt  mig av en Penny black stämpel som jag färglagt med Promakers. Jag har också lagt snö på brevlådan och sedan duttat dit lite stickles. Här kommer några närbilder.


Det är vit wellpapp och stjärnorna är utstansade i wellpapp och sedan är det stickles på dem:

Scrapa lungt :O)
Zora

4 kommentarer:

Alice sa...

so pretty! lovely wintery card!

Emily Leiphart sa...

This is beautiful, Zora! I love all the details you put into this sweet card. Thanks so much for stopping by during the Jane's Doodles Blog Hop!

Marita Johansson sa...

Wow hur snyggt var inte detta kortet.
Gillar det massor

Anonym sa...

Åh så snyggt. Gillar snön och stämpeln. Snyggt ihop med vit wellpapp