lördag 20 augusti 2011

Ett bröllopskort med Pion papper



Fick en beställning  på ett bröllopskort, som skulle vara romantiskt och glittrigt. Jag har använt en craft cardstock som kortstomme, Pion papper och vitt papper där jag använt mig av en M. Stewarts punch. Alla kanter är distressade och flera har också fått stickles. Bilden har jag skurit in i Pion- papperet och låtit  några tulpaner hamna ovanpå.


Ett fång rosor, lite blad och ståltråd finns i blomster arrangemanget och en hel del halvpärlor.
Kortet är med i följande utmaningar
Cute card thursday #178 Wedding
Fussy and fancy challenge 43 Use A Lot (3 or more) of your favorite embellishment
Paper take weekly challange   bingo first gride

Ha nu en skön dag :O)
Zora

6 kommentarer:

Eva sa...

Ett riktigt galant bröllopskort. Massor med blommor och glitter som det ska vara. Läckert!!!
Kram Eva W

Tigerblomma sa...

Jättefint! Vad är det för stämpel?

Nina sa...

Såå vackert och romantiskt,det här gillar jag massor.kram Nina

Marita Johansson sa...

WOW det är helt underbar.
Sååå romantiskt

Chrissy sa...

So beautiful Zora, love the flowers in the corner...gorgeous.
Thanks for joining in with us at ‘Fussy and Fancy’

Luv CHRISSYxx

Jill sa...

stunning wedding card love the flowers so gorgeous thanks for joining us at PTW hugs Jill xx