söndag 4 september 2011

Tid och katter


Det har varit mara och workshop med Ingvild Bolme hos Countryscrap. Känner av tiden efter den intensiva lördagen som blev bland många glada scrapare. På kursen fick jag en hel del inspiration, men framförallt nya bekantskaper. Tack alla som var med i lördags och Countryscrap för en bra dag :O)

Det blev också några kort  gjorda under kvällen, det första kommer här. Kortet är till två nära vänner som fyller år väldigt tätt och de har katter. Tyckte att den här katt digistämpeln från Designed 2 delight och klockan som jag köpte på träffen från Whimsy stamps passar ypperligt till dem. Papper kommer från Prima marketing också inköpta under träffen. Inuti kommer det att stå" Tänk vad tiden går, ni är ju nu båda över 20 år"



Alla kanter och klockan är distressade med två bruna nyanser, klockan fick också lite gråa nyanser av Promakers pennor.Digisen är också färglagd med Promakers. Vi fick låna  Ingvild Bolmes nya tools-set och testa dem.Japp! funkade mycket bra och är beställda, kul att de inte är i rosa utan turkosblå..

Kortet har jag lämnat till följande utmasningar:
Designed 2 delight deras digicat
Dutchdare-card challenges #128   colour/photo inpisation
Delightful sketches halloween

Ha nu en skön söndagskväll!
själv kommer jag bara att sitta och fundera över vad fick med  mig från gårdagen  
och titta på det jag fick och köpte :O)
Zora


7 kommentarer:

Marita Johansson sa...

Ett uinderbart kort,
Gillar katten den var supermysig

Tigerblomma sa...

Jättefint kort! Gillar färgsättningen och klockor kan man aldrig få för mycket av.

Unknown sa...

=) tack själv! Himla trevlig pratstund! =) =) Alltid roligt med nya bekantskaper, klurade lite över om du finns på Facebook?

Kortet blev kanonfint!!!! =)

Ja... vi får väl se vad det blir av de där bokstäverna jag köpte... får hoppass att de inte ramlar ner i "framtida projektpåsen"... *s*

Kramar Milo Lilja

stickochpysseltokig.blogg.se sa...

Tack för ditt besök hos mig. Vilket fint kort du gjort.

Faith S. sa...

Wow! I LOVE this!!

Stacey G.-2 Craf-t-4u sa...

This is so pretty! Love the watch and the gem flourish too! Cute cat! Thank You so much for joining us at Dutch Dare this week!

MirreP sa...

Måste ju bara tala om hur mycket jag gillar det här kortet!

Kram Mirre