lördag 13 april 2013

AV EN PAPPERSPÅSE




Innan jag visar mitt kort idag vill jag påminna om BLOG HOPEN som pågår.
 Du har chansen att vinna ett stämpelsätt som du själv väljer av de nya girlfriends stämplarna.



Den här gången har jag använt en papperspåse  och gjort ett kort där det finns två fickor. Stämpeln heter Boy with Frog . Jag stoppade en guld doilies i den ena fickan, men här kan man ha tags, presentkort m.m. Den stora fickan fick en tag där det finns plats för ett meddelande.


 

  

Visar här med några bilder hur jag gjort detta.
 Botten bildar fickan och den har jag limmat ihop. Nu har du två fickor. 
Dekorera innan du limmar ihop botten mot "påsen".


Kortet är med i följande utmaningar:

Kreativestempelfreund Punch       Clearitout     Flowers
Derchallengeblog  Frühling         Thesisterhoodofcrafters animal atic


Ha en riktigt bra helg!
Zora





3 kommentarer:

Marita Johansson sa...

Ett riktigt härligt kort

Kraaaaaam

Lezlye sa...

Very Cute Card! Love that little boy image!

Kicki sa...

men vilket charmigt kort!! :D

Kram Kicki