söndag 6 september 2015

Full fart igen, med ett bröllop

Tänk vad tekniken kan leva sitt eget liv. Vi har fått fiber utbyggt till oss men innan det blev klart, har även ADSL-nätet strulat. Med strul menar jag utan nät i flera omgångar. Men nu ska vi klara oss mot stormar och andra naturfenomen. Ja överbelastning på nätet kan vi inget göra,vilket vi också har upplevt. Så nu hoppas jag att allt ska fungera och att jag ska kunna blogga igen. 

Här kommer ett kort till utmaningen hos Fab´n´Funky den här gången är det jag som har bestämt tema och det är rita något själv. Kanske en ram eller något annat. På mitt kort har jag ritat ram runt motivet och inuti, som du ser lite i högra övre kanten, samt skrivit texten själv. Kila genast över till Fab´n´Funky  och var med i utmaningen!




Kortet är med i följande utmaningar:


Ha en härlig söndag.
Zora

5 kommentarer:

Wendy Nicola Jackson sa...

Zora, this card is so fun and gorgeous hun. What a great way to celebrate a wedding! Love it. Hugs, Wends x

Deanne Saunders sa...

Beautiful card!! Thanks so much for participating in our {PIN}SPIRATIONAL. challenge!!! Can’t wait to see you participate again in our next challenge!!
Deanne at A Little Bit O’ Paper

Julieanne..aka pinkjools sa...

Hi Zora...Gorgeous card...Love the cute image and the hearts....Joolsx

Unknown sa...

Ok, I love what you did with this image! Looks so good... :)
Have a great day...

Claudia sa...

Hi Zora

What a great stamp and wonderful coloured as well perfectly arranged. Love the card, just great!

Thank you very much for joining us at the Cards und More Challenge.

Hugs Claudia