fredag 24 juni 2016

Lollipop- några till.

 För ett tag sedan visade jag flera Lollipopkort och här kommer nu de två sista i samlingen. Jag vet tyvärr inte var stämplarna/stamps kommer ifrån, men är det någon av er som vet är jag tacksam för informationen. Jag har fått reda på att katten kommer från Eat Cake Graphics. Tack! Vill du veta hur jag gjort dessa finns beskrivning och materiallista här.




Korten är med i följande utmaningar:
hobbygarasjen-no-utfordring #38
craftingbydesigns #atg    naughtyornice #28
notjustcards #33

Scrappa  lung och ha 
en bra midsommarhelg

Zora


6 kommentarer:

Oh You Made Me Ink sa...

That cat lollipop card is delightful! I love the crazy cat! The whole card is so sweet and girly! So pretty! Thanks for joining up at Naughty or Nice Challenge! Cyndi, DT

Lise sa...

Så flotte lollipoppkort du har laget. Herlige farger. Takk for du deltar hos hobbygarasjen.
DT Lise

Lynne in NI sa...

These are great! My translate button doesn't work very well, but I think you were asking where your stamps came from ... the cat is from Eat Cake Graphics :)

Lynne in NI sa...

Forgot to thank you for playing along at Naughty or Nice :)

Dotty Jo sa...

Always glad to see a crazy cat creation! Thanks so much for linking to us at Naughty or Nice this month, Jo x

AO Creations sa...

Super cute!!! Thank you for joining us at Naughty or Nice, good luck!!! Amy DT